გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
შედეგი მიღწეულია, თუ
1.უცხ.დ.II.10- მოსწავლე შეძლებს მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობას.
2. .უცხ.დ.II.9- მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
3. საკომუნიკაციო ელემენტების შესწავლა/ნასწავლის განმტკიცება
4. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება- განმტკიცება.
5. ლექსიკური მასალა: სხეულის ნაწილები, 5 გრძნობის ორგანო
6. ჯანმრთელობის მდგომარეობის ( სამედიცინო ანკეტის შევსება).
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, მარკერი, პროექტორი, ნოუთბუქი, პლაკატები, სლაიდი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა/ საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები - 2 წთ.
● 1. A ფაზა ( გამოწვევა) – 16 წუთი
აქტივობა 1- საშინაო დავალების შემოწმება-Situations.
დიალოგები და სურათების აღწერა (სიტყვების დაკავშირება ნახატებთან) (დანართი 1)
აქტივობა 2. -მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეებს, იციან თუ არა, როგორ რგავენ კომბოსტოს: „Savez-vous planter les choux?“ იგი სთავაზობს მათ,შეისწავლონ სახალისო სიმღერა უცნაურ ადამიანებზე, რომლებიც კომბოსტოს ცოტა უცნაურად რგავენ სხეულის სხვადასხვა ნაწილებით . სიმღერის შესწავლამდე მასწავლებელი ყურადღებას ამახვილებს ტექსტში შემავალ ლექსიკურ ერთეულებზე: les choux და სხეულის აღმნიშვნელ სიტყვებზე: les mains, les pieds, le nez, le genou, le front.
ამისთვის აჩვენებს ნახატ-ბარათებს /მიუთითებს საკუთარი სხეულის სხვადასხვა ნაწილზე და ბავშვებს უსვამს კითხვებს, მაგ.: Qu’est-ce que c’est ? C’est le ventre ? etc. ბავშვები პასუხობენ და იმახსოვრებენ:( დანართი 2) C’est un pied. Non, ce n’est pas un pied, c’est un bras, etc. აქტივობა- 3. წინა აქტივობის გაგრძელებად შეიძლება მოსწავლეებს შევთავაზოთ თამაში: „მე მტკივა... - J’ai mal à…“ მოსწავლეებს მასწავლებელი ჩუმად ეუბნება, თუ რა სტკივა მას, ისინიც რიგ-რიგობით განასახიერებენ, ჟესტიკულაციით უჩვენებენ, თუ რა სტკივათ და თანაკლასელებმა უნდა გამოიცნონ და დაასახელონ. აგრძელებს ის, ვინც ყველაზე სწრაფად მიხვდება. Avoir mal au, à la, à l’, aux- გრამატიკის სავარჯიშოს გაკეთება 2. B ფაზა -შინაარსის რეალიზება 17წთ. აქტივობა 4- გამოწვევა, ლექსიკური მარაგის გაფართოება, თემასთან დაკავშირებული სიტყვების საშუალებით (სიტყვები, რომლებიც გამოხატავენ პროფესიებს ( ექიმის პროფესია) აქტივობა -5. თამაში ჟესტებით/მიმიკით-Qu’est-ce que je fais ? ( ვინც დაასახელებს სწორ პასუხს, ის აგრძელებს თამაშს) გრძნობის ორგანოების დასახელება
3. C ფაზა- რეფლექსია 10 წთ
აქტივობა 6- მოსწავლე ავსებს სამედიცინო ანკეტას.
აქტივობა 7- ლექსი-გათვლა აქტივობა 8- მოსწავლეები ასრულებენ დავალებას, სხეულის ნაწილებს აკავშირებენ გრძნობის ორგანოებთან და ამბობენ რას აკეთებს ეს ბავშვი. აქტივობა 9 - შეფასება, წახალისება
|
No comments:
Post a Comment